... mert gyalogolni jó

Trixi gyalogló blogja

Trixi gyalogló blogja

Köszöntelek kedves olvasóm

2015. február 17. - Kara Beatrix / Trixi

Köszöntelek a Blogomon, ismeretlen ismerős, aki idetévedtél és kíváncsi lettél.

Köszöntelek Téged is, aki gondolkozol, hogy elkezdj valamit sportolni, változtatni az életeden, és  lehet a gyaloglást fogod választani.

Köszöntelek kedves futó...
... aki gyorsgyaloglással készítetted fel a szervezeted, izmaid a futásra,
... aki még belegyalogolsz a futásba,
... aki esetleg úgy érzed, hogy a futás még nem neked való és gondolkodsz a gyorsgyalogláson.

Köszöntelek kedves gyalogló, aki futni szerettél volna, de bármilyen okból nem sikerül.

... és nem utolsó sorban köszöntöm az idetévedő sporttársaim, a DK Team tagjait, és más ismerősöket, akikkel bármelyik rendezvényen találkoztam.

Kara Beatrix, Trixi vagyok, gyorsgyalogló.

2014. júniusában kezdtem gyalogolni. Elötte is próbáltam már, ez 2 x 1 hetes időszakot ölelt fel 2013 októberében és 2014 májusában.

Blogomnak két célja van:
1) összefoglalni sporttevékenységem, hogy folyamatos motivációt jelentsen, hiszen, ha nem gyalogolok, akkor nem tudok hitelesen írni sem róla.
2) megmutassam, hogy ugyanolyan sport, mint bármi más, hogy ez egy alternatíva lehet azoknak, akik bármilyen okból nem futhatnak, vagy nem tudnak futni.

A következő napokban részletesen meg fogod ismerni a történetem, hogyan ismerkedtem meg a gyaloglással, miért voltak próbálkozások, hogyan találtam csapatot, milyen rendezvényeken indultam, miért volt szükségem az újrakezdésre 2014 decemberében, és még sok mindenről lesz szó.

Edzés napokon az aznapi edzésemről olvashatsz majd, ha rendezvényen veszek részt, arról is fogok beszámolókat írni.

... mert gyalogolni jó!
Trixi

A bejegyzés trackback címe:

https://gyorsgyaloglas-gyalogolni-jo.blog.hu/api/trackback/id/tr787184179

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása