... mert gyalogolni jó

Trixi gyalogló blogja

Trixi gyalogló blogja

DK Team, a csapat

2015. február 22. - Kara Beatrix / Trixi

Próbáltál már társat találni sportoláshoz? Futáshoz?
Na és gyalogláshoz?

Először 2014. májusában jutott eszembe, hogy könnyebb dolgom lenne, ha nem egyedül gyalogolnék. Egyik edzés után leültem a számítógépem elé és elkezdtem kutakodni. találtam sok gyalogtúra oldalt, csoportokat, de semmi számomra használhatót.

2014. július 17-én, mikor pár nappal a születésnapom után eldöntöttem, hogy innentől nincs lazsálás és folyamatosan edzeni fogok, edzés után megint megint leültem a gép elé azzal, hogy "nem igaz, hogy semmit nem találok..". Pár óra múlva már a Facebook elött ültem és ott keresgéltem, majd este 10 óra körül a kereső kiadott egy zárt csoportot, amit először csak bámultam nagy szemekkel: DK Team Gyalogló- és Túracsoport

Elolvastam a leírását, majd a főcsoport oldalára is eljutottam, oda is belenéztem, majd a blogot kezdtem el olvasni. Végül döntöttem és nem sokkal éjfél elött megnyomtam a jelentkezem gombot mindkét csoportban.
Legnagyobb meglepetésemre fél órán belül el volt fogadva a jelentkezésem és örömmel fogadtak.

Egy csapatba, azaz igazából egy nagy családban találtam magam, Dagadt Köcsög lettem én is. Először ízlelgettem, kimondtam, figyeltem hogy reagálok erre a két szóra. Napok kellettek, mire nem negatív értelemben tudtam rágondolni, de az élményen semmit nem változtatott.

Rengeteg tanácsot, információt kaptam, órákig bújtam a csoportokat posztokat olvasgatva. Megtudtam, hogy vannak közös edzések, hát összeszedtem magam és jelentkeztem az eseményre és július 31-én elmentem az első közös edzésre a Margitszigetre. Nem tudtam kik lesznek ott, senkit nem ismertem személyesen, de akartam és az első DK pólóst leszólítottam és bemutatkoztam, hogy az edzésre jöttem - máskor ha idegent kell megszólítanom százszor átgondolom...

Elkezdtem aktív lenni az edzéseken, csoportokban, eseményeken. Éreztem, hogy mögöttem vannak, amikor nehéz, amikor nem megy, vagy pihennem kell, velem örülnek a sikeres edzéseknek és versenyeknek és féltenek, mikor túl gyorsan fejlődök.

Az első versenyem facebook eseményének a neve: "Gyalogoljuk le a Ligetkört Beatrix-al". Szerintem ez mindent elmond. Lesz majd róla beszámoló.

Muszáj néhány nevet kiemelnem, a teljesség igénye nélkül, mert sorokat írhatnék tele a nevekkel...

Köszönöm Moós Gergelynek, hogy létrehozta a Dagadt Köcsög Blogot, majd a csoportot, a nagy családot. Amikor elolvastam a történetét, akkor döntöttem el végleg, hogy jelentkezem én is.

Ferenczy Krisztának köszönöm, hogy elfogadta a jelentkezésem a gyalogló csoportba és ezzel elindított a rendszeres edzések útján, a tanácsait, az első versenyt, és még sorolhatnám.

Molnár Erika Hangának köszönöm az első túrát és a többit is, a sok jó tanácsot és mindent, amit nem sorolok fel.

Honfi Bernadett Dettynek a csapat dietetikusának a támogatást, a TT csoportot, a sok foglalkozást, tanácsot, támogatást, aminek a segítségével szilveszterkor már 11 kg-mal voltam kevesebb.

Minden DK Team Tagnak köszönöm, hogy vannak, hogy történeteikkel, beszámolóikkal segítenek a tagoknak.

10151205_723911987688219_7405656244980228153_n.jpg

Ezen a képen, amely 2014 októberében készült a Spar-on, csak egy részét láthatod a csapatnak. Én jobb oldalon vagyok piros fekete felsőben.

Miért nem DK-s pólóban? Mert még a belépésem után eldöntöttem, hogy csak akkor kaphatok csapatpólót, ha elértem az első célom és újra 64 kg-t mutat a mérleg.

...mert gyalogolni jó!
Trixi

A bejegyzés trackback címe:

https://gyorsgyaloglas-gyalogolni-jo.blog.hu/api/trackback/id/tr387203613

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása