... mert gyalogolni jó

Trixi gyalogló blogja

Trixi gyalogló blogja

Lassú gyaloglás: 2015.02.22.

2015. február 23. - Kara Beatrix / Trixi

Igyekszem hetente 3x edzeni, közötte muszáj a lábam is miatt pihenőnapokat tartani. A pénteki Margitszigeti edzés után tegnap volt aktuális a következő. Nem szeretek lassan edzeni (10 perc/km-es tempó felett), mert unom egy idő után, ilyenkor szórakoztatom magam. Rá kellett jönnöm, hogy csak nem a megfelelő helyszínen edzettem a lassúkat...

Mivel az elmúlt 3 alkalom nagyon gyors volt, 8:57-9:30 közötti átlagtempós, ezért egy könnyebb, lazább edzést terveztem. Részt veszek a Minicitta felkészítő csoportban is, ahol 120 perces kirándulás volt kiírva feladatként. Mivel nem túrázok, így mást találtam ki.

Fél óra sétára van a soroksári Dunapart tőlem, ezért kényelmesen lesétáltam, ott bemelegítettem és elindultam Dunaharaszti felé.

2015-02-22_13_40_04.jpg

Tervem az volt, hogy az Endomondo támogatásával 9:50-10 perc/km-es tempóval gyalogolok, de a GPS jel annyira ugrándozott, hogy szegény 3 perc után bejelentette, hogy 1,56 km-t tettem meg. Itt kapcsoltam le. Támogatás nélkül menni nagyon nehéz, mert folyamatosan kontroll alatt kell tartanom magam, nehogy nagyon felgyorsuljak.

Sikeres volt a kontroll és nagyon élveztem. Halottam a madárcsicsergésesek, a kacsákat, ahogy hallatják a hangjukat és fürdenek a Duna vízében. Valamint rátaláltam egy kis Duna-ágra, amely hatalmas erővel folyt bele a folyóba. Csodálatos volt. Fölötte egy keskeny, pár méteres vashíd vezet át a túloldalra.

2015-02-22_13_06_59.jpg

2015-02-22_13_06_47.jpg

Folytatva az utam megpillantottam a Molnár-sziget végét, majd ameddig az út vezetett mentem, 30 perces időzítő volt segítségemre, hogy mérjem az időt, kb. távot. Egy zsákutcában fordultam meg és jöttem visszafelé.

2015-02-22_13_15_20.jpg

Harmad úton járhattam, mikor egy szembe jövő futó mosolyogva és integetve odaszólt: "Hajrá!". Persze innentől mosolyogva folytattam a csiga tempós edzésem. Teljes felszerelésben voltam, így egyértelmű volt, hogy edzek, még ha - mint utólag kiderült - 13 perc/km-es tempóba gyalogoltam is.

A vashídnál megálltam újra egy fénykép erejéig, majd visszamentem a kiinduló pontomra, ahol egy rövid nyújtást követően elkezdtem a 30 perces hazasétámat.

2015-02-22_13_44_53.jpg

Kellemesen elfáradtam és nagyon jól éreztem magam. Az egyenetlen talajt végül is nem szerette a lábam, de komolyabb fájdalom nélkül sikerült az összességében majd 2 órás "kirándulás". Az endomondo térképe alapján 4 km-t gyalogoltam.

Ha bármikor van rá lehetőséged, menj el kirándulni vagy csak a környékre edzeni egy lassút, mert csodálatos a természet.

...mert gyalogolni jó!
Trixi

A bejegyzés trackback címe:

https://gyorsgyaloglas-gyalogolni-jo.blog.hu/api/trackback/id/tr587204297

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása